عشق ما







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





یعنی میشه؟؟؟؟

 

یعنی میشه روزی برسه که بیای........ منو محکم بغل کنی.......... تا خواستم گله کنم..

لبامو ببوسی و توی

 

 نزدیکترین فاصلۀ ممکن.... بگی هیـــــــــــــــــــس ..... همه غصه هامون تموم شد

 

......................... دیگه

 

 هیچوقت تنهات نمیذارم.....................

 

نخیر نمیشه چون اون دروغگو بود... اون خائن بود...نامرد بود  



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت11:40---28 آبان 1393
سلام خوبی؟ من چند بار توی چت لوکس بلاگ بهت پیام دادم ولی جواب ندادی . میخواستم دعوتت کنم بیای توی وبلاگم لینکت رو ثبت کنی، خیلی وبلاگت رو دوست داشتم.

http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

به خدا بازدید وبلاگم خوبه
منتظرتم


دل شكسته
ساعت10:52---15 آبان 1393
دلم كار دست است...خودم بافتمش...تارش را از سكوت و پودش را از تنهايي...همين است كه خريدار ندارد...
you web very nice


دل شكسته
ساعت12:09---14 آبان 1393
تا صبح گريه مي كنم و غنچه مي دهند گل هاي ريز صورتي روي بالشم.

arman
ساعت13:51---29 مهر 1393
دراز میکشم

خیره میشوم به سقف

اشکهایم میچکند

سر میخورند و میروند به جایی که تو همیشه میبوسیدی


Saman Azimi
ساعت13:14---22 مرداد 1392
به سلامتى اونيكه گريه هامو ديد و
رفت به دوست هاش تعريف كرد خنديد...


Saman Azimi
ساعت13:12---22 مرداد 1392
آهسته گفت خدانگهدارت و رفت،
آدمها چه راحت
مسئوليت خودشان را به خدا ميسپارند… :-(

salam abjie golam...
vaghean az tahe del mamnoonam k ahangamo be eshterak gozashtio, mamnoon az nazare lotfet abjie man,
kheyli vaght bood k naboodi delam barat tang shode bood aji mamnoon k behem sar zadi, kheyliiiiiiiiii khoshhalam kardi, mamnoon ...


رامین
ساعت16:13---14 دی 1391
من اگر روح پریشان دارم ، من اگر غصه هزاران دارم ، به تن و زندگیم زخم فراوان دارم ، به تو و عشق تو ایمان دارم ...


دینا
ساعت21:20---29 آبان 1391
سلام خسته نباشی
وبت خیلی قشنگه
به دل ادم میشینه
اگه باتبادل لینک موافقی بیاوبم سری یزن اگه خوشت اومدمنوبلینک وخبربده بلینکمت
موفق باشی


ramin
ساعت23:42---22 آبان 1391
سلام
پارت اولو نوشتم
دوست دارم بیایو بخونیش و نظرتو بدی
مرسیَ


ramin
ساعت2:03---10 آبان 1391
سلام
دارم مینویسم از یه اتفاق
دوست دارم دنبالش کنی
داستان خودمه
مرسی


ramin
ساعت15:45---5 آبان 1391
همیشه ابرها می بارند ولی آدمها عاشق ستاره ها می شوند . . . نامردیست . . . آنهمه گریه را به یک چشمک فروختن.

elahe
ساعت15:59---14 شهريور 1391
webe ali dari age mayel be tabadole link bodi khabar bede mamnonam

ramin
ساعت16:57---6 شهريور 1391
دیشب که نمیدانستم برای کدام یک ازدردهایم گریه کنم کلی خندیدم...

Saman.TanhaTarinTanha 
ساعت23:26---23 تير 1391
درود بر كسانى كه از پاكى شان عشق آغاز مى گردد ، از صداقتشان عشق ادامه مى يابد و از وفايشان عشق هرگز پايانى ندارد .
salam abji khoobi? chetor metori???


elahe & ramin
ساعت1:03---23 تير 1391
سلام عزیزم.مرسی که به ماسرزدی.وبلاگت خیلی قشنگه گلم واقعأبیستههههههههههه
آره عزیزم میفهمم چی میگی من که خیلییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییی وابسته شدم دیوونش شدم اونم عاشقمه دوستم داره ولی خی منم مثل توخیلی وابسته شدمبرامون دعاکن که به هم برسیم


shahla
ساعت9:06---21 تير 1391
اگه بشه چی میشه..اما حیف که نمیشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط dijam در 14:42 | |